Sağlığın Bilim ve Teknoloji İle Buluştuğu Adres
T.C. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Anasayfa

E-Satın Alma

Otomasyon Sistemi

Firma Girişi
- Hastanemiz E-Fatura Sistemine Kayıtlı Mükellefler Arasında Olmadığından, Tarafınızca Düzenlenen Fatura Gecikme Ve Aksaklıklara Neden Olmaması Adına Vermiş Olduğunuz Malzeme/Hizmet/Bakım/Onarım Teslimatı Sırasında Veya Sonrası, Malzeme/Hizmet/Bakım/Onarım İşlerini Yaptıkları Kabul Biriminin Mail Adresine ve hastanefaturakabul@akdeniz.edu.tr Mail Adresine Gönderilmeli Ve Takibi Mutlaka Yapılmalıdır.

- Kabulün Gerçekleşebilmesi İçin Tekil Takip Kapsamında Olan Tıbbi Malzemeleri, Fatura Teslimi Öncesi ÜTS Üzerinden Mutlaka Kuruma Verme Bildirimi Yapılması Gerekmektedir!!!
Firma Girişi
E-Posta :
Şifre :
Giriş
E-Satın Alma - Ana Menü
İhale Detayı
Kategori : KIRTASİYE MALZEMELERİ GRUBU
Birim Fiyat Teklif Cetveli
Döküman
İhale Adı : BAŞHEKİMLİK İHTİYACINA 1 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI (ÖZEL BÜTÇE)
İhale Takip Numarası : 2412
Son Teklif Tarihi : 22.07.2019

YÖNETİM için gerekli olan aşağıda belirtilen malzemelerin tarafınızdan temini mümkün ise, 4734 sayılı kamu ihale kanununun 22/D maddesi Doğrudan Temin Usulü'ne göre satın alınmasına esas olmak üzere 22.07.2019 tarihi, saat 12:00'a kadar (varsa) teknik şartnameyi tek tek maddeler halinde cevaplayıp (cevaplamayanfirmaların teklifleri geçersiz sayılacaktır) MARKA, NİTELİK ve TESLİM SÜRELERİNİ belirterek teklif verilmesi gerekmektedir. Ödemeler, Akdeniz Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığıtarafından Muayene ve Kabul komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren en geç 30 günde Yükleniciye veya vekiline yapılacaktır.
Ürün Listesi
Sıra No Adı Miktar Birim Kodu Sut Kodu Şartname

1 A4 FOTOKOPİ KAĞIDI 600,00 Top 7011010101 131965